TOZO – nowa marka słuchawek bezprzewodowych i akcesoriów debiutuje na polskim rynku
Z początkiem czerwca 2023 roku na polskim rynku zadebiutowała nowa marka słuchawek bezprzewodowych – TOZO. Dilectro Electronics z radością ogłasza wprowadzenie do dystrybucji produktów firmy TOZO, które dostępne będą w największych sieciach handlowych w Polsce.
TOZO to renomowany producent sprzętu audio, który od kilku lat cieszy się uznaniem na arenie międzynarodowej, a teraz po raz pierwszy dostępny jest w oficjalnej dystrybucji w naszym kraju.
Marka TOZO zdobyła uznanie za innowacyjne rozwiązania, doskonałą jakość dźwięku oraz elegancki design swoich produktów, które oferowane są w niezwykle konkurencyjnych cenach. Firma kładzie nacisk na jakość wykonania i zapewnienie niezrównanego doświadczenia dźwiękowego swoim klientom. Słuchawki bezprzewodowe TOZO łączą w sobie nowoczesne technologie i najwyższą jakość, by zapewnić użytkownikom doskonałe brzmienie i wygodę.
Słuchawki bezprzewodowe TOZO oferują szeroki zakres funkcji, które dostosowują się do potrzeb różnych grup odbiorców. Niezależnie od tego, czy jesteś entuzjastą muzyki, osobą prowadzącą aktywny tryb życia, czy potrzebujesz słuchawek do pracy, marka ma w ofercie odpowiedni dla Ciebie model. W początkowej fazie wprowadzenia produktów marki TOZO do sprzedaży w Polsce dostępnych będzie aż 16 modeli sprzedawanych w sugerowanych cenach detalicznych od 99 do 649 zł (flagowy model X1 Golden).
W polskiej dystrybucji pojawią się następujące modele słuchawek: TOZO A3, Agile Dots, Agile Pods, T6S, T10S, T9S, T12, T12 Pro, T18 Crystal Buds, Anybuds Fits, Anybuds Pro, Gaming Pods, NC2 Pro, NC7 Pro, NC9 Pro, X1 Golden.
Portfolio produktów TOZO w Polsce w niedalekiej przyszłości uzupełnią głośnik bezprzewodowy PA1 oraz smartwatch S2 mini. W przyszłości planowane jest wprowadzenie na rynek ładowarek bezprzewodowych (w tym modeli kompatybilnych z systemem ładowania MagSafe dla urządzeń firmy Apple).
Informacja prasowa.