Analogue Pocket: Wielofunkcyjna Konsola Retro

Analogue Pocket: Uniwersalne Centrum Gry i Muzyki

Analogue Pocket to przenośna konsola, która łączy nostalgiczną miłość do klasyki z nowoczesną technologią. Urządzenie jest kompatybilne z ponad 2780 grami z konsol Game Boy, Game Boy Color i Game Boy Advance, a za pomocą specjalnych adapterów obsługuje także gry z Game Gear, Neo Geo Pocket Color czy Atari Lynx. To sprawia, że Analogue Pocket jest prawdziwym hołdem dla historii przenośnych gier wideo.

Jedną z najbardziej imponujących cech konsoli jest jej ekran LCD o przekątnej 3,5 cala i rozdzielczości 1600x1440, co daje niespotykaną wcześniej jakość obrazu – dziesięć razy lepszą niż oryginalny Game Boy. Ekran wykonany jest z wytrzymałego szkła Gorilla Glass, zapewniającego wysoką odporność na zarysowania i uszkodzenia.

Analogue Pocket

Analogue Pocket nie ogranicza się jednak tylko do gier. Posiada wbudowaną stację roboczą do tworzenia muzyki, Nanoloop, która jest zarówno syntezatorem, jak i sekwencerem. Umożliwia tworzenie, modyfikowanie i odtwarzanie muzyki na żywo, co jest dużym atutem dla muzyków i twórców.

Dodatkowo, za pomocą różnych kabli, Analogue Pocket można połączyć z komputerem Mac, PC lub innym sprzętem muzycznym, co rozszerza jego funkcjonalność. Można także synchronizować dwa urządzenia Pocket za pomocą kabla Pocket to Pocket Link, co otwiera nowe możliwości dla gier i tworzenia muzyki.

Analogue Pocket oferuje również możliwość programowania i tworzenia własnych gier za pomocą GB Studio, co czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym dla programistów i hobbystów.

Konsola ta jest nie tylko urządzeniem do gier, ale prawdziwym centrum multimedialnym dla miłośników retro gier, muzyki i technologii. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i wszechstronności, Analogue Pocket staje się ważnym narzędziem w rękach nowoczesnych graczy i twórców.

Analogue Pocket

Parametr Opis
Kompatybilność Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance
Rozszerzenia Adaptery do Game Gear, Neo Geo Pocket, Atari Lynx
Ekran 3.5″ LCD, 1600×1440 rozdzielczość, 615ppi
Budowa ekranu Gorilla Glass
Muzyka Wbudowany Nanoloop (syntezator i sekwencer)
Łączność z zewnętrznymi urządzeniami MIDI & Sync cables, USB-A, MIDI IN, Analog Sync
Tryby wyświetlania Emulacja ekranu GB, GBC, GBA
Bateria Litowo-jonowa 4300mAh, 6-10h gry, 10h+ w trybie uśpienia
Dźwięk Stereo speakers
Porty micro SD, USB-C, 3.5mm jack, oryginalny port linkowy
Stacja dokująca Wyjście HDMI 1080p, wsparcie dla kontrolerów bezprzewodowych i przewodowych, do 4 graczy
Programowanie i rozwój Współpraca z GB Studio, drugi FPGA dla programistów

Dodaj komentarz

12 − pięć =